معرفی نرم افزار حسابداری فروشگاهی و تولیدی حسابیس

folder_openمحصولات, یادداشت
commentبدون دیدگاه

نرم افزار حسابیس (hesabase) در چهار پکیج مستقل برای حسابداری اتوماتیک فروشگاهی ، خدماتی ، پیمانکاری و تولیدی توسط شرکت اشراق رایانه طراحی و برنامه نویسی شده است.

این نرم افزار دارای رابط کاربری آسان و در عین حال پیچیدگی در کدهای برنامه است. ما پیچیدگی‌ها را طوری مدیریت کرده‌ایم که به سادگی و آسانی کار با برنامه لطمه‌ای وارد نشود.

برنامه حسابیس گردش و مانده کلیه‌ی حساب‌های کل، معین و تفصیلی را به صورت اتوماتیک تهیه و نشان می‌دهد. گزارشات در جداول داخل نرم افزار، به صورت یکپارچه و برحسب حساب‌های دوبل تولید می‌شوند. فاکتورهای مختلف به صورت سریع و پویا خوانده شده و اسناد مرتبط با آنها به‌صورت آنلاین توسط الگوریتم‌های دقیق و پیچیده ساخته شده و نتیجه ساده‌ و بهینه آن در قالب گزارشات رسمی حسابداری در اختیار شما قرار می‌گیرد.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی حسابیس علاوه بر داشتن کلیه خصوصیات برنامه خدماتی ، از امکانات و ابزارهایی نوین جهت مدیریت اطلاعات، حسابداری و انبارداری برخوردار است. در این برنامه امکان مدیریت انبارهای چندگانه فراهم است و کارت کالا به همراه کاردکس و سود و زیان هر کالا به صورت یک صفحه مستقل داخل برنامه و با ابزارهایی برای فیلترینگِ مناسب اطلاعات، در اختیار شما قرار می‌گیرد.

همچنین این برنامه هنگام خرید و فروش کالا به روش‌های مختلفی از ورود اطلاعات اشتباه جلوگیری کرده یا اجازه قطع سیستم خطایابی را می‌دهد.

کالاها در حسابیس می‌توانند سه نوع واحد داشته باشند که هر کدام به دیگری وابسته است. مثلا میتوان یک کالای سه واحده تعریف کرد که واحد اصلی آن کارتن ، واحد فرعی بسته و واحد سوم عدد است. هر ۱۲ بسته یک کارتن و هر ۵ عدد یک بسته است. این تعریف که انجام شود در کلیه معاملات و تراکنش‌های مربوط به کالا این قاعده رعایت خواهد شد. البته می‌توان کالایی با یک یا دو واحد نیز تعریف کرد که این بستگی به سیستم کاری شما دارد.

نرم افزار حسابداری تولیدی علاوه بر برخورداری از قابلیت‌های برنامه‌های فروشگاهی و پیمانکاری ، دارای دو نوع فرایند برای مدیریت سفارشات است. در سفارشات پویا پروژه‌های مختلف یک شخص تعریف شده و کالا و خدمات مورد نیاز هر پروژه مشخص می‌شود. سپس مراحل مختلف تحویل و تسویه هر پروژه که می‌تواند یک مرحله‌ای، چندمرحله‌ای یا آزاد باشد تنظیم می‌شود. مراحل تحویل و تسویه پروژه‌ها با پیوست شدن فروش و دریافت وجه تکمیل می‌شود. گزارشات مختلف مانده حساب پروژه‌ها به همراه ریز تاریخ‌های تحویل و تسویه به‌صورت پویا نمایش داده می‌شود. صورت تاخیر و تعجیل تحویل‌ها و تسویه‌ها از دیگر بخش‌های این برنامه است.

فرمول‌گذاری برای تولید کالا که مواد مصرفی و مراحل کار را مشخص می‌کند به همراه تنظیم تقویم کاری شرکت، فرایندهایی جهت تولید گزارش خط زمانی هستند. خط زمانی براساس فرمول‌های کالاهای درگیر و نیازهای سفارشات، مراحل تولید سفارشات را به صورت روزانه ارایه کرده و مشخص می‌کند که آیا یک سفارش را می‌توان در موعد مقرر تحویل داد یا خیر.

در سایت مخصوص برنامه حسابداری حسابیس (hesabase.ir) سعی کرده‌ایم تا جزئیات بیشتری از امکانات و قابلیت های برنامه را به شما معرفی کنیم.

با داشتن نرم افزار حسابداری اتوماتیک فروشگاهی ، تولیدی ، پیمانکاری یا خدماتی حسابیس از حسابداری و انبارداری لذت ببرید.

نوشته‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست